.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قدرداني استاندار از حضور آيت‌الله شاهرودي در گيلان

علي عبدالل هي عصر امروز با صدور پيامي كه يك نسخه از آن در اختيار دفتر اين خبرگزاري در رشت قرار گرفت آورده است: حضور سبز آيت الله شاهرودي به استان هميشه سبز و پرطراوت گيلان و بيانات ارزشمند ايشان در جلسه شوراي اداري استان به ويژه در زمينه سرمايه‌گذاري و توسعه صنعت گردشگري براي مديران اجرايي استان بسيار راهبردي و راهگشا بود.
وي در ادامه پيام خود افزود: ديدار صميمانه و رودررو با مردم و حضور گرم ايشان در مراسم نيمه شعبان كه نشان از ولايت دوستي و مردم‌مداري روساي حكومت اسلامي دارد، براي مردم فهيم، انقلابي و هميشه در صحنه گيلان بسيار نويد بخش و دلگرم كننده بود.
استاندار گيلان در پيام خود گفت: مديران اجرايي استان به ويژه قضات سختكوش با تأسي از منش و گفتار و رفتار ايشان دريافتند كه بايد بيش از پيش در خدمت‌رساني به مردم شريف ولايت دوست و تحقق آرمان‌هاي مقدس انقلاب اسلامي و همچنين اجرايي شدن منويات مقام معظم رهبري از هيچ كوششي فروگذار نكنند.
عبداللهي در پايان پيام خود آورده است: بدينوسيله مراتب تقدير و تشكر و قدرداني خود و مردم خداجو و شهيدپرور ولايتمدار گيلان از سفر پرخير و بركت آيت‌الله شاهرودي به استان سرسبز گيلان اعلام مي‌دارم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.